مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق  گفت: کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال با هدف یکسان سازی و به روز کردن دانش مربیان فوتبال در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا کاظمی مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق  با اشاره به برگزاری دانش افزایی مربیان فوتبال این شهرستان ، گفت: علم روز به روز در حال تغییر است و اطلاعات جدیدی هر روز وارد فوتبال جهان می‌شود که نیاز است تمام مربیان با این علم آشنا شوند و خود را با علم روز آشنا کنند.

او افزود: مربیان شهرستان برای ارتقای مدرک مربیگری خود نیاز به گذراندن دوره‌های دانش افزایی دارند که باشگاه سنگ آهن در برگزاری این کلاس‌ها پیش قدم شده است تا مربیان که سرمایه فوتبال شهرستان هستند با آخرین فنون و تاکتیک‌های روز این رشته آشنا شوند.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن تصریح کرد:این شهرستان در مربیگری رو به توسعه و پیشرفت است و امیدوارم با برگزاری کلاس‌های دانش افزایی بتوانیم برای ارتقای آن کمک کنیم.

یک دوره کلاس دانش افزایی و یکسان سازی مربیان فوتبال سطح شهرستان با تدریس مدرس نام آشنای فدراسیون فوتبال از تاریخ ۱۰ آذرماه بمدت ۲ روز در سالن کنفرانس آکادمی فوتبال باشگاه سنگ آهن برگزار شد.

انتهای پیام/ی

کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال سطح شهرستان در بافق برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.