مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم فوتبال سنگ آهن بافق در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر استان  با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت:  تیم فوتبال سنگ آهن بافق در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر استان  با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد.

او افزود: یاران مجتبی جعفری در حالی پیروز میدان شدند که تقریبا تمام بازی را در اختیار داشته و مسلطِ  بربازی بودند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ادامه داد: حملات زیادی روی دروازه حریف داشته و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردند، در نهایت هم با گلزنی سیداحمد رضوی، مجتبی جعفری و سعیدپور سلطانی پیروز میدان شدند.

کاظمی تصریح کرد: نکته قابل توجه بازی ضربه آزاد زیبای سیداحمد رضوی،۸ دوست داشتنی سنگ آهن بود که گل اول مسابقه را رقم زد و زیباتر از آن تقدیم این گل به سجاد جادری یار و رفیق قدیمی اش بود.

او ادامه داد: سیداحمد رضوی بعد از به ثمر رساندن گل خود به سمت سجاد جادری رفت و با در آغوش کشیدن وی، گل زیبای خود را تقدیم او کرد.

شاگردان مجید رنجبر با این برد ده امتیازی شدند و باید دید تیم فولاد آلیاژی که تا قبل از این هفته سه برد در سه بازی داشته، در این هفته چه نتیجه‌ای را رقم میزند تا تکلیف صدرنشین مشخص شود.

انتهای پیام/ی

 تیم فوتبال سنگ آهن بافق  با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار