رئیس هیئت ژیمناستیک استان یزدگفت: دختران ترامپولین کار یزدی در لیگ باشگاه‌های کشور مدال‌های رنگا رنگ درو کردند.

فرشته زارع نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در دومین دوره‌ی مسابقات ترامپولین بانوان کشور تیم یزد الف در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال متشکل از ۴ بانوی ترامپولین کار عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

او افزود:  تیم ۴ نفره یزد ب دیگر نماینده استان نیز در این رقابت موفق شد در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

او با اشاره  به کسب دو مدال ارزشمند انفرادی از سوی دختران یزدی، گفت: در رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال، زینب کهدوئی و ستایش زارع نیز در بخش انفرادی، به ترتیب مدال طلا و برنز این رقابت‌ها را بدست آوردند.

زارع گفت: دومین دوره مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۱۶ تیم هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کیش، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، یزد، البرز، قزوین، قم، خراسان رضوی و لرستان به مدت سه روز به میزبانی بندرعباس برگزار شد.

ترامپولین یکی از زیر شاخه‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی ،پشتک و وارو، در این رشته امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود و برای نخستین‌ بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

انتهای پیام/ی

دختران ترامپولین کار یزدی در لیگ باشگاه‌های کشور  خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.