معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح تربیتی چهره به چهره در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه در جلسه هماهنگی اجرای طرح تربیتی چهره به چهره که در اداره کل اوقاتف و امور خیریه استان برگزار شد،گفت: به منظور اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر نیاز بشریت امروز به معنویت و اخلاق و طرح‌های فرهنگی، تربیتی و بصیرت و افزایش سطح معرفت و بصیرت خانواده‌ها به مسائل اخلاقی، خانوادگی، طرح چهره به چهره در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نسبت به برگزاری طرح تربیتی چهره به چهره در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان اقدام می‌کند.

قربانی گفت: ارتقای مهارت‌های زندگی و تقویت معنویت آحاد مردم در جامعه، فراهم نمودن بستر مناسبت جهت بالا بردن بصیرت و تفکر ولایی و سوق دادن به مکارم‌ الاخلاق و آگاهی بخشی در برابر تهاجم فرهنگی وآسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/س

اجرای طرح تربیتی چهره به چهره در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار