دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس از اجرای طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا (ع)» به میزبانی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا (ع)» با هدف شناسایی استعداد‌های قرآنی اجرا می‌شود، گفت: این نخستین بار است که طرح ملی تلاوت را در فارس اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه این طرح فعلاً به‌صورت پایلوت در شیراز اجرایی می‌شود، گفت: امیدوار هستیم که در آینده این طرح را به شکل استانی هم برگزار کنیم.

او، زمان آغاز ثبت‌نام در این طرح را ۱۵ آذرماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح ۱۵ روز مهلت خواهند داشت؛ کلاس‌ها نیز از ابتدای دیماه امسال آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس یادآور شد: این طرح در بخش پسران در رده سنی ۸ تا ۱۴ سال و در بخش دختران در رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یادآور شد: طرح مذکور دارای ستاد اجرایی متشکل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس و همچنین مؤسسه قرآنی ذکر جمیل است که مجری طرح هم مؤسسه مذکور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از متقاضیان خواست که برای ثبتنام به پایگاه اینترنتی طرح ملی تلاوت به نشانی Melitelavat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ثبت نام طرح ملی شباب الرضا (ع) از ۱۵ آذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار