معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال دانش آموزی دوره دوم متوسطه استان کردستان از ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوشگوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: اولین دوره لیگ فوتسال دانش‌آموزی سال ۹۳ دراستان کردستان برگزار شد.

وی افزود: پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال دانش آموزی دوره دوم متوسطه استان کردستان نیز از ۲۰ آذر ماه آغاز خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان کرد: برگزاری لیگ فوتسال دانش‌آموزی کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و به همین دلیل از مربیان و سرپرستان که با عشق و علاقه به کار مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده گرفتند؛ تقدیر و تشکر کرد.

خوشگوار تصریح کرد: نتیجه برگزاری این مسابقات، کسب رتبه‌های برتر فوتسال در مسابقات کشوری ورزش دانش‌آموزی بوده است به طوری که در چهار سال گذشته تیم فوتسال دانش‌آموزی استان جزو شش تیم‌های برتر کشور بوده است.

وی برنامه محوری و هدفمندی را دو عامل موفقیت در برگزاری لیگ فوتسال دانش‌آموزی استان دانست و اظهار داشت: برگزاری لیگ فوتسال دانش‌آموزی یک برند برای استان کردستان به حساب می‌آید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه عوامل برگزارکننده این مسابقات معلمان تربیت بدنی هستند؛ از آنان خواست ایمنی و سلامت دانش‌آموزان و در نهایت رعایت اخلاق ورزشی توسط دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ع

برگزاری لیگ فوتسال دانش‌آموزی یک برند برای استان کردستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.