۸۳۱ داوطلب در جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان نام‌نویسی کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳۱ کارگر، گروه کار و واحد کار در سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این استان نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر سال به منظور ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجادانگیزه در بین کارگران در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

او گفت: زمان نام‌نویسی سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همزمان با سراسر کشور از ۲۰ مهر آغاز شد و تا ۳۰ آبان ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته، میزان مشارکت جامعه هدف در این جشنواره نسبت به جشنواره سال گذشته، رشد ۱۷ درصدی داشته است.

او افزود: بیشترین آمار نام‌نویسی به تفکیک بخش اقتصادی (دارای شرایط داوری) به ترتیب در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی بوده است.

جهاندیده گفت: با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

جشنواره امتنان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
تورو خدا اینتر نت این استان رو وصل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
Yjc چرا خبر پیگیری اینترنت استان سیستان و بلوچستان رو نمیدی ب مردم
تا کی تبعیض میخایین قائل شین تا کی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
چرا این استان اینترنت نداره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
آقاااا اینترنت مارو وصل کنید
آخرین اخبار