شهردار چابهار گفت: ساخت جاده کمربندی شهیدکلانتری با مشارکت شهرداری، منطقه آزاد و بندر بزودی آغاز می‌شود تا شاهد روان سازی ترافیک و سهولت در ورود و خروج کامیون‌ها به این بندر باشیم.

ساخت جاده کمربندی شهیدکلانتری چابهار بزودی آغاز می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدیونس حقانی شهردار چابهار   اظهار داشت: ساخت جاده کمربندی شهید کلانتری به طول پنج کیلومتر تا بهمن سالجاری در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

او  بیان کرد: این اقدام با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیکی و سیمای شهری کمربندی شهید کلانتری انجام می‌شود و شهروندان شاهد ساخت نخستین پل روگذر در چابهار برای تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایط نقلیه خواهند بود.

شهردار چابهار به برخی فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری برای جلب رضایت شهروندان اشاره کرد و افزود: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی، عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری این شهرآغاز شده است.

او  ادامه داد: نام گذاری معابر و نصب تابلو از ضروری‌ترین نیازهای شهر گردشگری چابهار است و عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است.

حقانی گفت: بنابراین کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحب نظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر بصورت مستمر برگزار شده است.

او  افزود: تاکنون ۷۷۵ پلاک دیوار کوب و ۲۱۴ پلاک ۲ رو در معابر اصلی شهر از جمله بلوار امام (ره)، بلوار توحید و بلوار قدس نصب شده و نصب تابلوهای معابر در شهرک کارگاهی و گلشهر هم در دست اقدام است.

شهردار چابهار تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به شهروندان و اطلاع آنان از وضعیت مالی شهرداری به همت معاونت امور مالی و اداری عملکرد ۶ ماهه مالی شهرداری در ۲ بخش درآمدها و هزینه‌ها تنظیم شده است.

او  با بیان اینکه شفافیت در امور به خصوص منابع مالی از مهمترین وظایف شهرداری هاست که مردم باید از آن آگاه باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همراهی شهروندان و پرداخت بموقع عوارض، شهرداری را در انجام هرچه بهتر و سریعتر وظایف آن یاری کنند.

حقانی اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان محله گلشهر و زیباشهر اجرای آسفالت بود که این اقدام نیز انجام شده است.

او  افزود: زیرسازی، آسفالت و روکش خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در سطح وسیع و قابل توجهی چند مدت است که آغاز شده که از جمله آنها آسفالت خیابان‌های رسالت، بلوچستان، قسمت‌های از خیابان حافظ و جمهوری شمالی و همچنین تعدادی از خیابان‌های گلشهر است.

شهردار چابهار گفت: بزودی خیابان‌های تعاون، کشاورز و ضلع شرقی بلوار توحید روکش آسفالت خواهند شد و علاوه بر این بلوار کشتیرانی به کمربندی نیز در حال بازگشایی است.

او به افتتاح ایستگاه مهارت و بازارچه اشتغالزایی در پارک آزادگان (دریا کوچک) اشاره کرد و افزود: هدف از ایجاد این بازارچه اشتغالزایی برای هنرآموزان فنی و حرفه‌ای بویژه قشر ضعیف جامعه است.

انتهای پیام/ع

ساخت جاده کمربندی شهید کلانتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار