استاندار تهران:

رضایت مندی در بخش تولید بیشتر شده است

محسنی گفت: باوجود همه سختی و مشکلات، توانستیم بخش تولید را بیشتر کنیم.

رضایت مندی در بخش تولید بیشتر شده استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آیین تقدیر از واحدهای نمونه استان تهران اظهار کرد: باوجود همه سختی و مشکلات، توانستیم بخش تولید را بیشتر کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه باتوجه به اینکه تولیدکنندگان، در شرایط ویژه تحریم، توانستند با تمام کمبود و سختی ها کنار آیند، افزود: افتخار می کنیم که تولیدکنندگان با تمام شرایط سخت توانستند روی پای خود بایستند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه استاندارد را باید به عنوان یک مطالبه عمومی در افکار؛ ترویج دهیم گفت: خوشبختانه توانسته ایم شرایطی را فراهم کنیم که کیفیت، ارتقا یابد.

 او در ادامه از شعار، استاندار ویدیویی؛ استاندارد جهانی که امسال به عنوان روز جهانی استاندارد نامگذاری شده خبر داد و گفت: استاندارد؛ ابزاری است که می توان ان را در همه ابعاد زندگی استفاده کرد.


بیشتر بخوانید: توسعه زیر ساخت های اتحادیه اوراسیا ۳ سال زمان نیاز دارد


استاندار تهران در ادامه از شعار رونق تولید، برای رسیدن به تولید و مبارزه با قاچاق کالا، گفت: تمام تلاش مسولان آن است که تولیدات خود را افزایش دهند و بتوانند با قاچاق کالا مبارزه کنند که این امر کیفیت کالاها را می طلبد چرا که اگر کیفیت پایین باشد گرایش به سمت قاچاق کالا بیشتر می شود.

 به گفته محسنی بندپی، اداره کل استاندارد، به عنوان اداره پیشرو و ارتقا بخشیدن به کیفیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار