رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل که در محل استانداری برگزار شد گفت: رصد بازار، تامین به موقع کالا‌های ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از اهداف مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل است.

او بیان کرد: کالا‌های اساسی و ضروری مورد نیاز استان اردبیل به ویژه برنج به مقدار لازم تامین و کمبودی در این زمینه‌ها وجود ندارد و تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار با جدیت دنبال شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط اقدامات خوبی برای ایجاد ثبات در بازار صورت گرفته و نیازمند استمرار تلاش در این زمینه است و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال و برگزار می‌شود.

صادقی یادآور شد: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار و تشدید نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر این است که تاثیر روانی و گرانفروشی بر روی قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین خنثی شود.

او افزود: در همین راستا سیاست ستاد تنظیم بازار آن است که از هر گونه افزایش قیمتی که به سفره خانوار تحمیل می‌شود جلوگیری کرده و در مقابل اثرات افزایش قیمت بنزین را برای بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی جبران نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به نتیجه گشت‌های مشترک بازرسی تشدید کنترل و نظارت بازار گفت: طی یازده روز گذشته ۷ هزار و ۴۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، توزیعی و تولیدی در سطح استان به ثبت رسیده و در پی این بازرسی‌ها، تعداد ۲۸۱ پرونده به ارزش یک میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۸۰ ریال پس از تکمیل جهت رسیدگی و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا، عدم صدور صورتحساب به مشتریان، احتکار کالا و ... مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش نمایند، تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

تشدید نظارت بر بازار با جدیت دنبال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.