ویس کرمی گفت:در حال حاضر در کل کشور روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین منطبق با استاندارد یورو ۴ عرضه می‌شود.

عرضه روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین یورو۴ در جایگاه‌های عرضه سوختبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در برنامه تیتر امشب در خصوص وضعیت توزیع بنزین اظهار کرد: در حال حاضر در هشت کلانشهر از جمله تهران، اصفهان، شیراز، اراک، تبریز، اهواز، کرج و مشهد بنزین به صورت مستقل یورو ۴ توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران و برخی از شهر‌های دیگر جایگاه‌های مواصلاتی بین شهری وجود دارد که اختیار آن‌ها توسط دولت به شرکت ملی پخش واگذار شده است.

کرمی افزود: در حال حاضر ۱۶۳ جایگاه بین شهری وجود دارد که بنزین و گازوئیل یورو ۴ در آن‌ها عرضه می‌شود؛ همچنین در کل کشور روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین منطبق با استاندارد یورو ۴ در هزار جایگاه سوخت عرضه می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: روزانه ۲۸ میلیون لیتر گازوئیل و نفت و گاز منطبق با استاندارد یورو ۴ به صورت مستمر تولید و نظارت می‌شود؛ در حوزه کلان شهر تهران و کل استان تهران نفت و گازِ تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در بخش حمل و نقل سنگین (مانند خودرو‌های دیزلی) به صورت یورو ۴ عرضه می‌شود؛ همچنین بنزین کلان شهر‌ها و حومه با تدابیر هیئت وزیران و مسئولیتی که دولت بر عهده شرکت ملی پخش گذاشته است مورد رصد قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:  آخرین برنامه ریزی ها برای استفاده هرچه بیشتر از سوخت CNG/ تاکسی‌ها باید گازسوز شوند



انتهای پیام/

برچسب ها: بنزین ، جایگاه سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار