حجت الاسلام والمسلمین احمد پناه گفت: ستون فقرات انقلاب اسلامی مردم هستند که با حضور خود در راهپیمایی علیه آشوبگران، فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید داود احمد پناه امام جمعه شهمیرزاد در نشست اخلاقی در جمع پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: در زیارت نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آمده است که هر کس ایشان را در ری زیارت کند مثل کسی است که امام حسین (ع) را در کربلا زیارت کرده است.

او با بیان اینکه تمام کتاب‌های آسمانی و روایات اسلامی دارای پیام‌هایی است که محور تمام نهضت‌های انبیاء و اولیاء است افزود: ما باید نسبت به خداوند بنده واقعی باشیم.

امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه ما باید نسبت به مردم خدمتگزار باشیم تصریح کرد: عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناه با اشاره به اینکه انسان‌ها باید مراقب خودشان باشند تصریح کرد: دنیا مقدمه‌ای برای آخرت است و هر چه در این دنیا بکاریم در آن دنیا برداشت می‌کنیم.

او با بیان اینکه ستون فقرات انقلاب اسلامی مردم هستند گفت: مردم با بصیرت و آگاه کشورمان با حضور خودجوش و به موقع در راهپیمایی علیه آشوبگران فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

تقوا لازمه هر کاری است

امام جمعه شهمیرزاد با اشاره به نامه حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر که باید دستور کار تمام مسئولین دنیا قرار بگیرد و با اشاره به وصیت ایشان خطاب به فرزندش امام حسن (ع) گفت: شما را به تقوا توصیه میکنم که لازمه هر کاری است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناه با بیان اینکه مومن آینه مومن است افزود: مومن باید با خوش رویی و مهربانی برادر خود را موعظه و نصیحت کند و اشتباهات او را گوشزد کند.

او با اشاره به نامه ۳۱ نهج البلاغه افزود: مومنان باید تقوا را رعایت و در همه حال رنگ و بوی خدایی داشته باشند.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.