آشناگر گفت : نیاز جامعه امروز اقتصاد، اشتغال و رونق تولید است که تنها با تفکر بسیجی می‌توان به آن دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار جمعی از بسیجیان به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج با او گفت: نهاد بسیج و هر کسی که دارای تفکر بسیجی است عامل پیروزی در دفاع مقدس بود و بعد از دفاع مقدس نیز تفکر بسیجی نجات بخش کشور و جامعه بود.

او با بیان اینکه از نظر تشکل نیز بسیج یک تشکل بدیع بود و از نظر تفکر نیز همیشه مدیران و مسئولین به این تفکر نیاز دارند تصریح کرد: در خواست میکنم که نباید تفکر بسیجی هیچ کجا از بین برود.

استاندار سمنان با بیان اینکه کشور‌های منطقه در زمان بحران تفکر بسیجی آن‌ها را نجات داد گفت: نیاز جامعه امروز اقتصاد اشتغال و رونق تولید است که تنها با تفکر بسیجی می‌توان به آن دست یافت.

او در پایان گفت: در زمینه سیاسی نیز باید با تفکر بسیجی کاری کرد که زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات فراهم شود تا دشمنان از رسیدن به هدف خود مایوس شوند.

دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بصیرت مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی است گفت: امروز حرکت بسیجیان از زمان دفاع مقدس سخت‌تر شده است.

او با بیان اینکه ۹۵ درصد از مطالبات مردم در حوزه اشتغال است افزود: برای حل مشکلات جامعه بسیجیان در ۹ عرصه تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، علمی پژوهشی، دفاعی امنیتی، اقتصاد مقاومتی باید سازماندهی شو ند.

دهرویه با بیان اینکه باید مطالبات مردم را به صورت گفتمان درآوریم تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط سازمان مدیریت برنامه ریزی به مدیران آموزش داده شود.

محمود قدرتی فرمانده پایگاه بسیج ولیعصر (عج) استانداری سمنان نیز به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های بسیج استانداری اقدام نمود و انتظاراتی را در خصوص تشکیل هیئت اندیشه ورز در مجموعه‌ها جهت رفع مسائل موجود و احصا راه حل بیان نمود.

او افزود: در حوزه‌های نماز و امر به معروف و نهی از منکر برنامه ابلاغی است که استان سمنان در بین استان‌ها رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام / ر

نیاز جامعه امروز اقتصاد اشتغال و رونق تولید است

برچسب ها: استانداری ، سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار