معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: خبرنگاران و فعالان گردشگری یزد در قالب تور یک روزه از جاذبه‌های شهرستان بهاباد بازدید کردند.

هما خوردشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: در قالب یک تور یک روزه خبرنگاران و فعالان گردشگری یزد در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره زعفران بهاباد شرکت کرده و از جاذبه‌های تاریخی این شهرستان نیز بازدید کردند.

او افزود: هدف از برگزاری این تور‌ها معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان به خبرنگاران و فعالان گردشگری برای انعکاس بهتر و حضور بیشتر گردشگران در این مناطق است.

خورشیدی با بیان اینکه روستا‌های استان ظرفیت‌های پنهان گردشگری زیادی را در خود جای داده اند، از خبرنگاران ک فعالان گردشگری خواست تا استقبال بیشتری از این تور‌ها داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: در این تور یک روزه خبرنگاران و فعالان گردشگری از جشنواره زعفران، قنات بهاباد، سنگ نگاره‌های تاریخی، موزه علوم طبیعی و بومگردی ده عروس این شهرستان بازدید کردند.

چهارمین جشنواره زعفران بهاباد از ۱۶ آبان ماه در شهرستان بهاباد آغاز شده و هشتم آذر در روستای بنستان این شهرستان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ی

تور یک روزه خبرنگاران و فعالان گردشگری از جشنواره زعفران در بهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.