دیدار تیم شاهین و پارس جنوبی جم در بوشهر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم شاهین بوشهر  و پارس جنوبی جم  امروز از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید مهدوی با قضاوت حمید حاج‌ملک، عسگر محمدی و حمید نادری به مصاف با هم رفتند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاهین شهرداری ۱ - پارس جنوبی ۱

میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ماکسیم کوویلیتایا، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، مرتضی غلامعلی‌تبار، مصطفی احمدی، لوکا گادرانی، سلمان بحرانی، محمد صادق بارانی، دانیال مومنی، حسین مالکی و بهمن سالاری را روانه زمین بازی کرد.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز ترکیب این تیم را بدین شرح اعلام کرد: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، مگنو باتیستا، محمود شفیعی، محمدابراهیمی، پوریا اریاکیا، محمد نوری، متین کریم‌زاده، مهدی ترکمان و بابک حاتمی.

حدود دو هزار تماشاچی در ورزشگاه شهید مهدوی حضور دارشتند که نزدیک به ۲۰۰ نفر از آن‌ها هوادارن تیم پارس جنوبی بودند.

حسین مالکی مهاجم جوان شاهین دقیقه ۲۱ شاهین بوشهر از پاس ارسالی به پشت مدافعان پارس نهایت استفاده را برد و پس از دریبل موفق دخسوس با ضربه  بغل پا گل اول را برای تیمش به ارمغان آورد.

در دقیقه ۳۴ ، گادرانی در داخل محوطه جریمه بر روی متین کریم زاده خطا کرد تا شاهین تیمی که بیشترین پنالتی‌ را در لیگ برتر به تیم‌ها داده است این بار پنالتی را به پارس تقدیم کرد. در ادامه محمد نوری با گل کردن این ضربه, بازی را به تساوی کشاند هر چند که پای او موقع پنالتی لیز خورد و این ضربه چیپ شد.

شاهین شهرداری ۱ - پارس جنوبی ۱

محمد نوری پس از گل زنی به سمت هواداران شاهین رفت و عدد ۵ را به نشانه پنجمین گل فصل خود نشان داد، اما هواداران شاهین به حرکت او واکنش نشان دادند چرا که آن‌ها معتقد بودند حرکت محمد نوری مربوط به شکست سنگین شاهین با نتیجه ۵ بر صفر برابر پرسپولیس بوده است.

مصطفی احمدی که در دقیقه ۵۶ اولین کارت زرد بازی را دریافت کرده بود در دقیقه ۶۳ دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین بازی اخراج و شاهین ده نفره شد.

بدین ترتیب شاهین در حسرت برد با این نتیجه ۴ امتیازی همچنان در قعر جدول و پارس جنوبی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

انتهای پیام/م

شاهین شهرداری بوشهر ۱ -پارس جنوبی جم ۱

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.