شهرآورد بوشهر در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم پارس جنوبی و شاهین شهرداری کاندیدای احتمالی سقوط به شمار می‌روند.

چه تیمی فاتح شهرآورد بوشهر خواهد شد؟به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در یکی دیگر از دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم شاهین بوشهر  و پارس جنوبی جم  امروز از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید مهدوی با قضاوت حمید حاج‌ملک، عسگر محمدی و حمید نادری به مصاف با هم خواهند رفت.

 شاهین با میشو در نخستین بازی خود یک امتیاز از بازی حساس با سایپا به دست آورد با این حال برای فرار از قعر شاهینی‌ها نیاز به سه امتیاز بازی‌های خود دارند؛ و این در حالی است که شاهینی‌ها در هفته‌های آینده بازی‌های دشواری با تراکتور، نفت آبادان و استقلال در پیش دارند.

در سوی دیگر میدان تیم باتجربه پارس جنوبی با فراز کمالوند قرار دارد تیمی که از ۵ بازی خارج از خانه خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده و در تلاش است تا شهرآورد بوشهر این روند را متوقف کند.

تنها پیروزی فصل جمی‌ها در هفته چهارم بازی‌ها به ثبت رسیده و شاگردان فراز کمالوند در ۶ بازی بعدی تنها موفق به کسب سه امتیاز شده‌اند.

مشکلات مالی شدید این تیم شهرآورد بوشهر را تا آستانه لغو نیز پیش برد با این حال کاروان این تیم پس از حواشی فراوان دیروز  به بوشهر رسید و شاگردان کمالوند امروز در این بازی به میدان خواهند رفت.

پارس با ۸ امتیاز در رتبه چهاردهم و شاهین با ۳ امتیازِ حاصل از ۳ تساوی خود برابر پیکان، گل گهر و سایپا، در قعر جدول جای دارد.

این دیدار نخستین تقابل رسمی دو تیم در ادوار لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/م

شاهین و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.