سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت:به بازیکنانم گفتم که اینجا یک باشگاه حرفه ای هست و شما نیز بازیکنان حرفه ای هستید و هواداران و مردم از ما انتظار یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را دارند.

هواداران از ما انتظار نتیجه خوب دارند /بهترین بازیکنان را در اختیار دارمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میشو کریستوویچ،در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم عنوان کرد: باید خیلی صادق باشیم، کار بزرگی کردیم که در یک بازی سخت خارج خانه از سایپا امتیاز گرفتیم، بازیکنان در بازی سایپا خیلی جنگیدند و خیلی تلاش کردند، ولی باید پیشرفت کنیم و قطعا تلاش می‌کنیم در آینده بهتر و بهتر باشیم.

او تصریح کرد: باید بگویم که متاسفانه بعد از بازی مشکل داشتیم و بعد از اینکه از تهران برگشتیم با بازیکنان در خصوص قوانین و احترام به شخصیت تیمی گفتگو داشتیم و به بازیکنان گفتم که اینجا یک باشگاه حرفه‌ای هست و شما نیز بازیکنان حرفه‌ای هستید و هواداران و مردم از ما انتظار یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را دارند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: در این بازی میلاد صارمی را به دلیل آسیب دیدگی در یک دوئل در بازی گذشته از ناحیه پا در اختیار نداریم و همچنین دیروز مطلع شدیم آقای موسی زاده عمل جراحی داشته اند و حداقل زمان بازگشت ایشان به تمرینات ۱۵ روز خواهد بود و او را هم در اختیار نداریم.

کریستوویچگفت: الان زمان ناراحتی و گریه کردن نیست و باید با تمام توان و تلاش به بازی دربی استان برویم. متاسفانه تا پایان نیم فصل هر سه یا چهار روز یک بازی داریم و این یک مشکل بزرگ است و زمان کافی برای تغییر عادت و شیوه بازی بازیکنانم را ندارم، ولی باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که نتیجه مناسبی کسب کنیم.

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پتانسیل تیم شاهین گفت: زمانی که وارد بوشهر شدم از آمار‌ها و ارقام اطلاع داشتم و می‌دانستم این‌ها علیه ماست و شرایط مناسبی نیست و من الان دارم به بازیکنان نشان می‌دهم که به آن‌ها اعتماد دارم و از آن‌ها نیز خواهش دارم تمام توان و تلاش را در زمین اجرا کنند. نمی‌توانم یک کلام بد از آن‌ها به زبان بیاورم همچنین در مورد مربیان قبلی آقایان ویسی و کریمیان صحبتی ندارم و وظیفه ام این است که از داشته هایم بهترین استفاده را ببرم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: من بهترین بازیکنان را در اختیار دارم و همانطور که میدانید میتوانیم دو بازیکن را جذب کنیم البته باید در نظر داشته باشیم که باکیفیت‌ها الان بدون تیم نیستند و صاحب تیم‌های خودشان هستند. من نمیخواهم فقط بازیکن بگیرم که این کار را انجام داده باشم بلکه می‌خواهم بازیکنی به خدمت بگیرم که کیفیت تیم ما را بالا ببرد، بنابراین با این داشته‌ها باید بهترین نمایش را اجرا کنیم؛ البته اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم مسلما جذب خواهیم کرد.

میشو کریستوویچ در خصوص کارنامه مربیگری خود اینگونه بیان کرد: خیلی خوشحالم که در تمام دوران فوتبال خود در کنار مربیان بزرگی بودم و این مربیان تفکرات بزرگی را به من انتقال داده اند، ولی فوتبال روز به روز در حال تغییر است و به یک شکل نیست. اعتقاد دارم مربیان بزرگی مثل ونگر و مورینیو می‌امدند تا یاد بگیرند.

او گفت: میتوانم بگویم که آقای ایویچ یکی از بهترین کار‌ها را که به خوبی انجام می‌داد استفاده از بازیکان در پست خود بود و اینکه یاد میداد چگونه جابجا بشوند. من زمانی که به تفکر خودم برمیگردم جزئیات بسیار زیادی را از ایشان یاد گرفته ام و اجرا می‌کنم.

انتهای پیام/م

دیدار شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.