معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ میلیارد تومان از سوی خیران به ایتام کردستانی کمک مالس شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۵ درصد برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوارحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق این نهاد با هدف کمک و حمایت از کودکان نیازمند اجرا شده است، گفت: هم اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران هفت میلیارد تومان به ایتام کردستانی کمک کردند، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۹ میلیارد تومان از سوی خیران به این حوزه کمک شده که نشان دهنده رشد ۳۵ درصدی این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با تاکید براینکه اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی از مرداد امسال در استان آغاز شده، افزود: در جهت اجرای این طرح ۱۰۰ کارمند نیکوکار شاغل در دستگاه‌های اجرایی حامی ایتام کردستانی شدند.

رحیمی تصریح کرد: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از کودکان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی گفت: پیرو ابلاغیه داده شده این طرح در استان پس از مکاتبات لازم با استانداری و فرمانداری‌ها از نیمه دوم مرداد آغاز شد و تاکنون ۱۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های این نهاد است که از طریق آن خیران می‌توانند با پرداخت مبالغی بصورت ماهیانه، یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ هزار حامی در این طرح مشارکت دارند، گفت: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود و کمیته امداد فقط وظیفه نظارتی دارد.

انتهای پیام/ع

۱۰۰ کارمند نیکوکار کردستانی از طریق کمیته امداد حامی کودکان یتیم و نیازمند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.