مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: برای سومین سال و با هدف کمک به کودکان نیازمند کردستانی جشن درخت آرزوها در سنندج برگزار می شود .

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده، گفت:این مراسم امروز سه شنبه هفتم اسفند ماه در سینما بهمن سنندج و با هدف برآورده کردن آرزوهای ایتام در آستانه سال جدید با مشارکت خیران برگزار می‌شود .

وی ضمن بیان اینکه آرزوهای ۲۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه هایی که توسط خود آنان نوشته شده جمع آوری شده است، افزود: خیران در این مراسم می توانند با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها، آرزوی این عزیزان را برآورده سازند .

شیخی زاده ضمن اشاره به اینکه بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند، عنوان کرد: کمک نقدی و ارائه خدمات در زمینه نیازهای مختلف ایتام دو روش دیگر برای مشارکت در این جشن است .

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: هدف از برگزاری این جشن تامین نیازها و برآورده کردن آرزوهای این کودکان در آستانه سال جدید است و این کار نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه از جمله هنرمندان، جامعه ورزشی، فرهنگیان، پزشکان، مسئولان، کارکنان ادارات و همه کسانی است که می توانند هر میزان که تمایل داشته باشند برای این کار خداپسندانه کمک کنند .

وی با اشاره به اینکه خیران در جشن درخت آرزوهای سال گذشته ۵۹۲ میلیون تومان به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند، اعلام کرد: ۲۶۸ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقد و ۳۲۴ میلیون تومان آن نیز به صورت کالا و هدایای غیر نقدی بود .

شیخی زاده یادآور شد: خیران همچنین می توانند برای مشارکت در جشن درخت آرزوها و یا ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ اعلام آمادگی کنند .

گفتنی است؛ هم اکنون ۶۵۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.
انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.