مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در ۹ ماهه گذشته کردستانی ها یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به صدقات مردم کردستان در طول سال جاری گفت: مردم کردستان در ۹ ماهه گذشته یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در قابل صدقه به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود:از این کمک های مردمی ۵۷ درصد در بخش حمایت و سلامت، ۱۲ درصد در بخش کمک های مردمی، ۲۱ درصد در بخش مسکن و ۱۰ درصد در بخش تعامل با خیریه ها هزینه شده است.

شیخی زاده میزان هزینه کرد بخش سلامت را ۹۵۶ میلیون تومان دانست و اعلام کرد: اعتبار مورد نیاز برای کمک به درمان و بهداشت مددجویان، ارائه خدمات بیمه سالمندان، پرداخت وام های ضروری به نیازمندان، کمک به تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان، رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند و تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد:درصد کمک های مردمی در حوزه های زکات، صدقات، اکرام ایتام و هر نوع کمک خیران برای نیازمندان این استان و همان محل مد نظر خیران هزینه می‌شود.

شیخی‌زاده با بیان اینکه برای سومین سال متوالی جشن درخت آرزو ها در سنندج برگزار می شود، گفت: این جشن با هدف جمع آوری کمک و برآورده کردن آرزوها و نیازهای کودکان یتیم و نیازمند با مشارکت خیران برگزار می شود.

انتهای پیام/م

 جشن درخت آرزو ها در سنندج برگزار می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.