کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مشکلات مالی باشگاه حل نشده و شرایط ما در حد لیگ برتر نیست.

محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر، اظهار کرد: وضعیت فنی تیم خوب است، اما مسائلی  پیرامون مشکلات مالی  به وجود آمده، که هنوز حل نشده است. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و حداکثر امتیازات این دیدار را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

شرایط پارس جنوبی در حد لیگ ۲ هم نیست/ تیم ملی ۵ سال رو به عقب رفته است

نوری با اشاره به مشکلات مالی  باشگاه، گفت: چنین مسائلی، تاثیر خود را روی روند تیم می‌گذارند و هر هفته نمی‌دانیم تاریخ رفتن تیم به محل برگزاری مسابقه، چه زمانی خواهد بود. در کل باید بگویم، شرایط پارس جنوبی در حد لیگ برتر نیست و شاید در حد پایین‌تر از لیگ ۲ باشد. بالاخره تیم‌های لیگ برتری از هفته‌ها قبل مسائل مربوط به بلیت و هتل را بررسی می‌کنند. البته این چیزی که من می‌گویم مربوط به باشگاه‌های حرفه‌ای است و اگر بحث باشگاه حرفه‌ای را نخواهیم مد نظر قرار دهیم که باید با ۴ تیم لیگ را ادامه داد.

او گفت: به جز  ۴ یا ۵ تیم، دیگر تیم‌ها اصلا حرفه‌ای نیستند و تیمی مثل پارس‌جنوبی، حساب باشگاهش بسته می‌شود، ۲ سال از مطالبات بازیکنانش پرداخت نمی‌شود  و مطمئن باشید که چنین مشکاتی به طور حتم، در روند تیم، تاثیر گذار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: شاید تیم‌های نفتی بعد از نیم‌ فصل قادر به ادامه حیات نباشند/ همه وزارت خانه‌ها به تیم‌های شان می‌توانند کمک کنند، به جز نفت؟


شرایط پارس جنوبی در حد لیگ ۲ هم نیست/ تیم ملی ۵ سال رو به عقب رفته است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، درباره شرایط این ماه‌های شاگردان مارک ویلموتس تصریح کرد: تیم ملی شرایط خوبی ندارد. از باختن به عراق  و بحرین ناراحت شدم. در زمان‌های گذشته چنین تیم‌هایی برای ما رقیب به حساب   نمی‌آمدند، اما فکر می‌کنم ۴-۵ سال رو به عقب رفتیم. راحت می‌بازیم و بد بازی می‌کنیم و سرمربی تیم ملی باید به این مسائل رسیدگی کند. این که بخواهیم برای صعود به مرحله دوم مقدماتی کار مان به، اما اگر کشیده شود، برای تیم ملی خوب نیست.

نوری با ضمن انتقاد از عملکرد تیم ملی تصریح کرد: تیمی که مقابل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال به آن شکل بازی کرد، حالا به بحرین می‌بازد. برای تیم ملی ناراحتم و اگر قرار بر این است که تغییراتی انجام شود، باید سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و اگر هم قراری بر  تغییر نیست، باید در تیم ثبات وجود داشته باشد تا برای بازی‌های برگشت، آماده شویم و همه امتیازات را به دست بیاوریم.   


بیشتر بخوانید: ترابیان: آقایان دندان روی جگر می‌گذاشتند، اکنون رنار سرمربی‌مان بود/ به هیچ وجه ویلموتس با کی‌روش قابل مقایسه نیست


انتهای پیام/

اظهارات محمد نوری درباره مشکلات مالی پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار