بانوی ملی پوش تیم فوتسال ملی حفاری گفت:در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل سایپا تهران بازی سختی داریم.

خسروی: بازی سختی مقابل دختران سایپا خواهیم داشت

فرشته خسروی ملی پوش تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ما در هفته چهاردهم لیگ برتر بانوان به مصاف سایپا تهران قهرمان نیم فصل رقابت‌ها می‌رود. این بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود و ما برای کسب سه امتیاز این دیدار وارد زمین بازی می‌شویم. خوشبختانه تمرینات خوبی را در تعطیلات نیم فصل پشت سر گذاشته ایم و تمام بازیکنان تیم سالم هستند و هیچ محروم یا مصدوم نداریم.

او تصریح کرد: هدف ما در نیم فصل دوم رقابت‌ها این است که در تمام دیدار‌ها سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در انتها صعود مقتدرانه‌ای به مرحله پلی آف داشته باشیم.

خسروی افزود: تیم ما در نیم فصل دوم دروازه بان تیم منحل شده ستارگان ورامین را به خدمت گرفت. این مورد تنها نقل و انتقال ما در مسابقات امسال است.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان


ملی پوش تیم ملی حفاری در ادامه گفت: از برگزاری قرعه کشی مجدد برای نیم فصل دوم لیگ بانوان غافلگیر شدیم، اما این مسئله چندان موضوع مهمی هم برای ما نبود، ممکنه در ادامه فصل شرایط مالی باشگاه‌ها سخت‌تر هم بشود و یکسری تیم‌ها حتی تا آستانه انحلال هم پیش بروند، تیم داری در شرایط حاضر کار بسیار سختی شده است.

خسروی تصریح کرد: بازیکنان جوان و خوبی در لیگ ما بازی می‌کنند که باید به صورت اساسی با آن‌ها کار شود تا بتوانند در آینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشور ما باشند. هر چند که لیگ امسال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما یکسری از تیم‌ها آن طور که انتظار می‌رفت نتوانستند نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار