بهادری گفت: نفت مسجد سلیمان برخلاف تیم‌های متمول و پرهزینه لیگ، با هزینه کمی بسته شده و در میان تیم‌های لیگ برتری کمترین بودجه را دارد.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و تاکنون در جام حذفی و لیگ برتر نباخته است. مصمم هستیم این روند خوب را ادامه دهیم و  مدیرعامل باشگاه نیز با وجود مشکلات مالی فراوان تلاش می‌کند تا از به وجود آمدن حاشیه و ایجاد بحران در تیم جلوگیری کند .


بیشتر بخوانید: آمار عجیب نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر


نفت مسجد سلیمان در میان تیم‌های لیگ برتری، کمترین بودجه را دارد

نفت مسجد سلیمان برخلاف تیم‌های متمول و پرهزینه لیگ برتر، با هزینه‌ کمی بسته شده و در میان تیم‌های لیگ برتری کمترین بودجه را دارد. قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی ما پایین‌تر از بقیه تیم‌ها است. با این وجود به معنای واقعی کلمه، یک تیم هستیم و بازیکنان ما نشان دادند که لیاقت رسیدن به تیم ملی را دارند و امیدوارم سرمربی تیم ملی توجه بیشتری به بازیکنان تیم‌های شهرستانی داشته باشد. به هر حال تیمی که هنوز نباخته و یکی از برترین خط دفاعی‌های لیگ را دارد، مسلما بازیکنان خوبی دارد که شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند.

به تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان توجه کافی نمی‌شود

متاسفانه مسئولان برنامه‌های ورزشی به تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان توجه کافی ندارند. اگر ادامه حیات تیم‌های ریشه داری مانند نفت مسجد سلیمان اهمیت دارد، باید درباره مشکلات متعدد آن‌ها اطلاع رسانی شود. از طرف دیگر مسئولان باشگاه‌ها باید بتوانند بدون واسطه با هواداران تیم هایشان صحبت کنند و مشکلات را به آن‌ها بگویند. این که یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند، اما به دلیل موانع و محدودیت‌هایی که دارد، پس از یک فصل دوباره سقوط می‌کند، هیچ کمکی به لیگ ما نمی‌کند و به ضرر فوتبال ایران است.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی بازیکنان صنعت نفت به دلیل بی پولی


برخی مشکلات به دست مسئولان باشگاه برطرف نمی‌شود

انتظار ما این است که مسئولان برنامه‌های ورزشی، به تیمی که تاکنون هیچ شکستی نداشته و با وجود مشکلات فراوان به یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده، توجه بیشتری داشته باشند و به مشکلات آن‌ها بپردازند. به هر حال ما باید بتوانیم با هوادارانمان صحبت کنیم، زیرا هواداران به دنبال نیاز‌های روحی و روانی خودشان هستند که در نوع بازی و نتیجه گیری تیم خلاصه می‌شود، اما آن‌ها از پشت پرده و مشکلات خبر ندارند و نمی‌دانند که مسئولان باشگاه با چه موانع و مشکلاتی مواجه هستند. اگر اکنون نتوانیم مشکلات را بگوییم، بعد‌ها شرایط سخت‌تر می‌شود و دیگر نمی‌توان کاری کرد؛ بنابراین مدیران باشگاه‌ها باید بتوانند مشکلاتی که به دست آن‌ها برطرف نمی‌شود را به گوش هواداران و مسئولان برسانند تا برای برطرف کردن موانع راهکار‌هایی ارائه شود.  

به زحمت توانستیم ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم

برای برطرف کردن مشکلات باشگاه، نشست‌های متعددی برگزار کردیم و امروز هم نشست اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برگزار شد. هر روز در حال پیگیری مسائل مالی هستیم و همین که تاکنون از رسیدن بحران مالی به بدنه تیم و نِمود آن در نتایج جلوگیری کردیم، دستاورد بزرگی داشتیم. به هر حال این که تیم بدون دغدغه بازی می‌کند، حاصل برنامه ریزی‌های باشگاه بود و ما به زحمت توانستیم ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا تیم از بحران خارج شود.


بیشتر بخوانید: تارتار‌: انتظار داریم داوران هم برای اشتباهاتشان محروم شوند/ یک سوت سرنوشت یک مربی را تغییر می‌دهد


انتظارات از نفت مسجد سلیمان بیشتر شده، اما امکانات همچنان صفر است

انتظارات از تیم ما بیشتر شده، اما امکانات همچنان صفر است. از جیب خودمان برای تیم هزینه می‌کنیم تا در سفرها، رزرو هتل و زمین تمرین دچار مشکل نشویم. مسجد سلیمان شهر محرومی است و ما ورود هواداران به ورزشگاه را رایگان کردیم تا بتوانند بازی‌های تیمشان را از نزدیک ببینند و حمایت کنند. به هر حال هواداران عاشق این تیم هستند و از پیروزی تیمشان در برابر تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس احساس غرور می‌کنند. امیدوارم مشکلات باشگاه هر چه زودتر برطرف شود تا تیم بتواند روند خوبش را ادامه دهد.

انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار