وقتی آمریکایی ها علاقه ای به لاغر شدن ندارند

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها علاقه‌ای به لاغر شدن ندارند و این درحالیست که اکثر آن‌ها اضافه‌وزن دارند و چاق هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها علاقه‌ای به لاغر شدن ندارند و این درحالی است که اکثر آن‌ها اضافه‌وزن دارند.

وقتی آمریکایی ها علاقه ای به لاغر شدن ندارند!

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است، بیش از ۳۰ درصد مردم ابالات متحده آمریکا بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن دارند و کمتر از ده درصد آن‌ها به دنبال وزن سالم هستند. بررسی‌های قبلی گویای این بود که در سال ۲۰۱۰ بیش از ۴۱ درصد آن‌ها به دنبال کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌ال برای سلامتی بوده‌اند.

کارشناسان باور دارند، تغییر روش زندگی، افزایش مصرف فست‌فود، دوری از ورزش و تحرک و به طور کلی فراموش کردن سبک زندگی سالم منجر به بروز اضافه‌وزن، چاقی، بیماری‌های قلبی و سرطان شده است؛ بیماری‌هایی که هر روز نرخ افراد مبتلا به آن افزایش پیدا می‌کند و جوامع جهانی را بیش از قبل گرفتار خود می‌کند. براساس بررسی‌های بهداشت و درمان گالوپ، بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹، ۲۴ درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش کردند که حداقل ۲۰۰ پوند (۹۰ کیلوگرم) وزن داشتند؛ اما از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹، این تعداد به ۲۸ درصد افزایش یافت. با کمال تعجب به نظر محققان، به نظر می‌رسد بیشتر آمریکایی‌ها مشکلی با افزایش وزن خود ندارند.

مقامات بهداشتی می‌گویند که پرداختن به بیماری همه‌گیر چاقی نه تنها منجر به نتایج بهتر سلامتی بلکه هزینه‌های پزشکی را نیز کاهش می‌دهد. در سال ۲۰۱۲، یک مطالعه از دانشگاه کرنل در نیویورک نشان داد که چاقی حدود ۲۱ درصد از کل هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده، تقریبا ۱۹۰.۲ میلیارد دلار در سال را شامل می‌شود. محققان گالوپ می‌گویند، یافته‌های جدید نشان می‌دهد که در مبارزه با چاقی موفقیتی حاصل نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: لاغری ، چاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار