فرماندار تفت از افزایش زمان پخت و عرضه نان تا ساعت ۲۱ در سه نانوایی شهرتفت خبر داد.

افزایش ساعت پخت نان در سه نانوایی تفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت با اشاره به افزایش ساعت پخت نان در تفت، گفت: به منظور تأمین نان مورد نیاز مردم مقرر شد سه واحد نانوایی در سطح شهر تفت با افزایش ساعت پخت، نان مورد نیاز مردم را تا ساعت ۲۱ عرضه کنند که اسامی این نانوایی‌ها از طریق دبیرخانه کارگروه اطلاع‌رسانی می‌شود.

او با اشاره به الزام اجرای دقیق دستورالعمل تخصیص سهمیه آرد به هر نانوایی و اعمال نظارت کارشناسه، اظهارداشت: نحوه تخصیص سهمیه آرد به هر نانوایی متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد آن لحاظ می‌شود.

نوکار به افزایش کیفیت نان و تأمین به‌موقع آرد نانوایی‌های تفت تاکید کرد و افزود: با اخلالگران در امر توزیع آرد و پخت نان با اهتمام جدی برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به نظارت بر ارائه نان با قیمت مصوب کارگروه در سطح نانوایی‌های شهرستان، تصریح کرد: افزایش قیمت نان تفت پذیرفتنی نیست و نانوایی‌ها موظف هستند نان را بر اساس قیمت مصوب کارگروه شورای آرد و نان به متقاضیان عرضه کنند.

او ادامه داد: کیفیت نان با سلامت مردم سروکار دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازرسان بیش از پیش به صورت مستمر از نانوائی‌های سطح شهرستان بازدید خواهند کرد و در جریان نحوه پخت نان و کیفیت آن نظارت کامل می‌گیرند.

انتهای پیام/ غ

سه نانوایی شهر تفت تا ساعت ۲۱ نان مورد نیاز مردم را تامین می کنند

برچسب ها: اتاق اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.