استانداریزد با اشاره به به افزایش قیمت بنزین در کشور، گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار استان ممنوع است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد علی طالبی  استاندار یزد در نشست کار گروه تنظیم بازار استان، گفت: باتوجه به افزایش قیمت بنزین در کشور در حال حاضر یکی از جدیت‌های کشور، تنظیم بازار است و در شرایط فعلی هرگونه افزایش قیمت برشرایط کنونی جامعه تاثیر می‌گذارد.

او با بیان اینکه در این شرایط بحث‌های روانی ممکن است بر قیمت بازار حاکم شود، افزود: در شرایط فعلی جامعه همه دستگاه‌های متولی باید دست در دست هم دهیم تا چنین شرایطی بر استان حاکم نشود.

استاندار یزد با اشاره به افزایش قیمت نان در استان، گفت: پیش از مسئله افزایش قیمت سوخت، قرار بر افزایش قیمت نان در استان یزد بود، اما درح ال حاضر شرایط به گونه ای است که باید دست نگه داشت و در شرایط مناسب تری این امر انجام شود.

او در ادامه به آگاه کردن مردم از فعالیت بازرسان و ناظران برای کنترل بازار در شرایت کنونی تاکید کرد و گفت: مردم باید از نظارت هاو فعالیت‌هایی که برای کنترل بازار در استان یزد انجام می‌شود با خبر باشند، رسانه‌ها نیز در این امر نقش بسیار پر رنگ و تاثیر گذاری را دارد.

طالبی  گفت: با تمام کسانی که اقدام به افزایش خود سرانه قیمت‌ها در استان کنند به شدت برخورد می‌شود.

او در ادامه بحث حمل و نقل سرویس مدارس را در حال حاضر، امری مهم وتاثیر گذار دانست و افزود: بحث حمل و نقل سرویس مدارس، نیازمند کنترل بیشتری در استان است که به همین منظور کمیته‌ای برای کنترل نرخ حمل و نقل سرویس‌ها در استان تشکیل شد تا تمامی مشکلات را به صورت مستقیم پیگیری و به تهران منعکس شود.

در این جلسه سازمان‌های متولی گزارشی از روند اقداماتی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در استان را ارائه کردند.

انتهای پیام/ی

افزایش خود سرانه قیمت‌ها در بازار ممنوع

برچسب ها: بازار ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
خداییش خیلی زیر ذره بین هست...
گوجه دیشب شد کیلویی 20000 تومان...
قیمتش از مرغ زده جلو...
اونها به چی نظارت میکنن؟؟؟
آخرین اخبار