هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز از ساعت ۱۷ با برگزاری ۶ دیدار انجام خواهد شد و پیام مشهد باید در سالن مهران از راهیاب ملل مریوان میزبانی کند.

پیام به دنبال نخستین پیروزی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مریوانی‌ها پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال، امسال نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند و تا اینجای کار از خود نمایشی منسجم و هماهنگ ارائه داده‌اند که برای حریفان مشکل‌ساز شده است. اما راهیاب ملل مریوان در حالی با یک پیروزی و ۴ امتیاز پیام را یک پله بالاتر از خود می‌بیند که شاگردان اکبر خداوردی پس از یک پیروزی شیرین در اردکان برابر خاتم هم‌اکنون با ۶ امتیاز و ۲ پیروزی در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و انگیزه مضاعفی برای نخستین پیروزی خانگی کسب کرده‌اند.


پیامی‌ها در حالی پا به میدان خواهند گذاشت که رفته رفته ترکیب اصلی خود را پیدا کرده‌اند همچنین بزرگتر‌های این تیم مانند علی بهبودی و مجتبی یوسفی توانسته‌اند با همراهی سایر بازیکنان، حواشی تیم را در داخل و خارج از زمین کنترل کنند و عملکرد خوب آن‌ها در پاس و دریافت اول به پیروزی آن‌ها در اردکان ختم شد.

با این حال، پس از گذشت ۹ هفته از لیک برتر والیبال، پیام هنوز در حد انتظار ظاهر نشده است و امروز باید برای اولین پیروزی خود پا به میدان بگذارد تا در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های خود، یکشنبه آینده باز هم در سالن مهران از شهرداری ارومیه پرستاره میزبانی کند.
 
انتهای پیام//ز.ق
 

میزبانی پیام مشهد از شهرداری ارومیه در سالن مهران خراسان رضوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.