فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۷ تن دیگر از اغتشاشاگران و سردسته‌های ایجاد ناامنی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهر‌های استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۷ نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

جاویدان گفت: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک ها، شکست شیشه خودرو‌های امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانک‌ها و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از این افراد علاوه بر اقدامات صورت گرفته، بار‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های معاند اقدام به تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

او افزود: این فرد همچنین قصد داشت از طریق یکی از مرز‌ها به خارج کشور گریخته و به گروهک‌های تروریستی بپیوندد که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

جاویدان با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، گفت: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد مل کند.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهر‌های استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.