ملی پوش سابق کاراته گفت: کاراته کشور ما افتخارات بزرگی در کارنامه دارد و در دنیا احترام زیادی برای آن قائل هستند.

حیدری: کاراته ایران جزو قدرت‌های دنیا است/ قرارداد‌های مالی چنگی به دل نمی‌زند

سامان حیدری ملی پوش سابق کاراته و عضو تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم دانشگاه آزاد داریم، دانشگاه همیشه جزو تیم‌های برتر سوپر لیگ بوده است و در پنج سال گذشته به سه عنوان قهرمانی دست یافته است. در فصل جدید این تیم باتوجه به کاراته کا‌هایی که به کار گرفته است برای کسب عنوان قهرمانی در سوپر لیگ بسته شده و در سال گذشته ام به خاطر یک اشتباه در هفته آخر رقابت‌ها به عنوان دومی مسابقات دست یافته است.

او تصریح کرد: باتوجه به اینکه کاراته ما در آسیا و دنیا به عناوین و مدال‌های رنگارنگ بسیاری رسیده است، اما قرارداد‌های مالی لیگ چندان رضایت بخش نیستند حتی ملی پوشان ما دریافت‌های مالی پائینی دارند و فقط به این خاطر که از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت مطلوبی باشند در رقابت‌های سوپر لیگ شرکت می‌کنند. ما باید انگیزه جوانان را زیاد کنیم، اما متاسفانه وقتی آن‌ها متوجه مبلغ‌های مالی پائین در کاراته می‌شوند باعث دلسردی شان می‌شود.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی داور المپیک ۲۰۲۰ شد


حیدری افزود: کاراته ایران به طور حتم در المپیک ۲۰۲۰ نماینده خواهد داشت و ما از طریق رنکینگ سهمیه خودمان را کسب می‌کنیم. کشورما در سال‌های اخیر سه دوره قهرمانی جهان داشته و اکنون احترام خاصی در دنیا به کاراته کا‌های ایرانی می‌گذارند و سایر کشور‌های جهان به عنوان یک ابر قدرت به ما نگاه می‌کنند.

ملی پوش سابق کاراته در ادامه گفت: مسئولان فدراسیون در حال حاضر بیشتر تمرکز و حواسشان روی کسب سهمیه المپیک است، اما بعد از مسابقات توکیو به طور قطع برنامه‌های جامعی برای کشف جوانان مستعد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار