فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: بسیج ستون دفاعی و جهادی نظام مقدس اسلامی ایران است.

بسیج ستون دفاعی و جهادی نظام مقدس اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در دیدار با فرمانده و معاونان سپاه ناحیه ایوان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اقداماتی که سپاه و بسیج در تمامی حوزه‌های مأموریتی دارند، بسیار ارزنده و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او گفت: تفکر بسیج و سپاه که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و امام راحل (ره) و تفکری جهان شمول است و این تفکر در دیگر کشور‌های مسلمان همچون عراق، یمن و لبنان رواج پیدا کرده و مورد استقبال جوانان قرار گرفته و با بهره گیری از این تفکر و روحیه جهادی و دفاعی گروه‌های تروریستی همچون داعش و تکفیری‌ها را زمین گیر و نابود کردند.

سرهنگ عالی پور با اشاره به گستاخی‌های سردمداران استکبار جهانی، خاطر نشان کرد: به کوری چشم دشمنان، عزت بسیج و سپاه در بین مردم بیشتر از همیشه شده، زیرا آنان یاور مظلومان و دشمن ظالمان و ستمگران هستند و قویتر، مستحکم‌تر و بالنده‌تر از همیشه در صحنه‌های ملی و فراملی و به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) حاضر می‌شوند و دشمنان اسلام و مسلمین را زبون‌تر از همیشه می‌کند و دهان یاوه گویان را می‌بندد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی همیشه به دنبال نفاق بین مردم و مسئولین هستند و بر همین اساس در یک اقدام نابخردانه، و بکارگیری تعدادی از منافقین، اشرار و آشوبگر قصد آشوب در کشور عزیزمان را داشتند، اما برعکس تفکر غلط آن‌ها اتحادی بیش از همیشه بین همه طیف ها، مردم و مسئولین به وجود آمده و به دفاع از نظام اسلامی و نهاد‌های نظامی و امنیتی و بسیجی که متولد انقلاب و توسط خود همین مردم و به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شده است پرداختند و این تصمیم غلط سردمداران استکبار جهانی و هم پیمامانشان را محکوم کردند.

او با اشاره به توطئه‌های همه جانبه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: الحمدالله ملت و همه سازمان‌ها و نهاد‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و دولتی همگی متحد و هم صدا و یکپارچه و همراه و همدل هستند.

در ادامه این دیدار سرهنگ  عارف یاسمی  فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار داشت: تمام دولت‌های استکبار جهانی و هم پیمانانشان نسبت به نظام مقدس اسلامی کینه داشته اند و گروه‌های تروریستی و آشوبگر را برای تقابل با مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورند که آن سیاست احمقانه آنان با درایت و بصیرت مردم و رشادت‌های رزمندگان نظام ایران اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکست خورد.

سرهنگ عارف یاسمی با تأکید بر اینکه بین نیرو‌های مسلح شهرستان اعم از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی هماهنگی مناسبی وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

انتهای پیام/غ

نیروی انتظامی و سپاه پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.