معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خواستار ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها در استان شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه ۵۰۲ هزار جوان در استان کرمانشاه داریم، گفت : باوجود اینکه جوانان جمعیت گسترده‌ای را در استان شامل می‌شوند، اما متاسفانه هنوز بصورت جدی چالش‌های پیش‌روی آن‌ها را مورد بررسی و توجه قرار نداده‌ایم تا هر دستگاهی برای رفع بخشی از این مشکلات پای کار بیاید.

او خواستار ارتباط بیشتر سمن‌های استان بویژه سمن‌های حوزه جوانان با دستگاه‌های اجرایی شد و گفت : یکی از کار‌هایی که در ارتباط با سمن‌ها در استان باید انجام گیرد، ارتباط بیشتر آن‌ها با دستگاه‌های اجرایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: باید شرایطی فراهم شود تا سمن‌ها یارغار دستگاه‌های اجرایی شوند و از ظرفیت آن‌ها برای اجرای برنامه‌‎های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.

او افزود: هردستگاهی که بیشتر با سمن‌ها مانوس شود، در ارزیابی‌ها به عنوان شاخصی مثبت به آن نگاه خواهیم کرد.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به برخی از موانع پیش پای جوانان مبتکر استان برای فعالیت و ایجاد اشتغال از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در تعدادی از شهرستان‌های استان جوانان خلاقی داریم که در بحث ساخت نرم افزار و اپلیکیشن‌ها فعالیت می‌کنند، اما دستگاه‌های اجرایی چندان حمایتی از آن‌ها ندارند.

او افزود: گا‌ها برخی از قوانین سنتی نیز که نیازمند بروزرسانی هستند، محدودیت‌هایی را برای فعالیت این جوانان بوجود می‌آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: وقتی تعدادی از جوانان که در زمینه فضای مجازی تولیداتی دارند، برای ثبت شرکت به دستگاه‌های اجرایی مربوطه مراجعه می‌کنند، از آن‌ها مکان و معرفی فضایی به عنوان محل فعالیت می‌خواهند، درحالی که ماهیت اینگونه فعالیت‌ها بگونه‌ای است که نیاز چندانی به داشتن مکان برای فعالیت ندارد.

او گفت: اخیرا هم تعدادی از جوانان فعال حوزه دیجیتال در استان طرح ساخت انیمشین یارمحمد خان کرمانشاهی را آماده کرده‌اند، اما برای اجرایی شدن کارشان به حمایت مالی نیاز دارند که امیدواریم مسئولین استانی در این رابطه کمک‌هایی داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

ساخت انیمیشن "یارمحمد خان کرمانشاهی" کمک مالی می‌خواهد

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.