فرماندار هرسین گفت : وظیفه ما خدمت به نظام و مردم است و باید با اعتمادسازی زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، تأکیدات رییس جمهوری و وزیر کشور انتخابات باید در سایه امنیت، رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری برگزار گردد و هیأت‌های برگزارکننده انتخابات باید با عملکرد مناسب بستر سوء تفاهم را برای کاندیدا‌ها و طرفداران آنان فراهم نکنند.

او گفت : هیأت‌های برگزارکننده انتخابات باید با پرهیز از هرگونه حاشیه سازی زمینه اعتمادسازی عمومی را فراهم کنند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین گفت: هرگونه تصمیم گیری در هیأت اجرایی منوط به همفکری و هم افزایی با هیأت‌های نظارت و بازرسی در جلسات و نشست‌های مشترک خواهد بود.

شاه آبادی افزود: برخورد با متخلفان نیازمند مستندسازی است و هرگونه تخلف در زمینه انتخابات باید مستندسازی شود.

او براستفاده از تجربیات صاحبنظران در آسیب شناسی انتخابات تاکید کرد و گفت: هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی می‌بایست با همدلی و همکاری آسیب‌های انتخابات را شناسایی، اطلاع رسانی و رفع کنند.

فرماندار هرسین افزود: در این شهرستان باهمدلی و هم افزایی انتخابات را در سلامت کامل برگزار خواهیم کرد.

ابوطالب ایتوندی رئیس هیأت نظارت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین بر همدلی بین هیأت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی تاکید کرد و اظهارداشت: هیچگونه وابستگی و جانبداری از کاندیدا‌ها را نخواهیم داشت.

نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر آمادگی این هیأت در برگزاری انتخابات تاکید کرد و از رصد فعالیت‌های کاندیدا‌های احتمالی خبر داد و از شهروندان خواست گزارش‌های خود را در زمینه انتخابات به شماره پیامک ۵۰۰۰۲۹۷۴ ارسال کنند.

 

 

انتهای پیام/د

زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.