رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گفت : بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،وحید شریفی رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی برپایی بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه گفت : حدود یازده هزار نفر کار اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه را عهده دار خواهند بود.

او با اشاره به ضرورت پای کار بودن تمامی ادارات و ارگان‌های شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، گفت : انتخابات یک فرآیند و کار ملی است که برگزاری با شکوه آن مستلزم همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات در سنوات گذشته، گفت: حدود ۶۰ درصد شعب اخذ رای در مدارس خواهد بود که این مسئله نشان از همکاری خوب آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات دارد.

شریفی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر، گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر کرمانشاه انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از هرگونه اخلال در ثبت نام کاندیدا‌ها از هشتم آذر هیچگونه حفاری در محدوده فرمانداری کرمانشاه نداشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

حدود یازده هزار نفر کار اخذ رای را عهده دار خواهند بود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.