سرمربی پرسپولیس گفت: ترکیبی که به میدان می‌فرستم، چیزی نیست که مورد پسند هواداران پرسپولیس باشد و تصمیم من خواست آن‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: بابت این صعود تبریک می‌گویم. پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و صعود به مرحله بعد وظیفه ما بود.

کالدرون در خصوص برد اقتصادی پرسپولیس در این دیدار گفت: اگر از ابتدای لیگ شرایط ما را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که ما مهاجم گلزن نداریم. تیم‌های بزرگ بدون مهاجم گلزن دچار مشکل می‌شوند و در مقابل تیم‌هایی که بازی دفاعی و بسته ارائه می‌دهند به مشکل می‌خورند.


بیشتر بخوانید: کنعانی زادگان: امیدوارم بتوانیم این پیروزی‌ها را در لیگ هم تکرار کنیم/ ویلموتس رابطه خوبی با بازیکنان دارد/ از برانکو اطلاعی ندارم


سرمربی پرسپولیس افزود: تلاش می‌کنیم علیپور را به شرایط ایده آل برسانیم، چرا که او بازیکن مهمی برای ما است. عبدی بازیکن جوان و کم تجربه‌ای است و نمی‌توانیم از او انتظار زیادی داشته باشیم. تا نیم فصل این شرایط را تحمل می‌کنیم و با داشته هایمان ادامه می‌دهیم، اما تیم‌های بزرگ به مهاجمان بزرگ و گلزن نیاز دارند.

او در خصوص غیبت ماهینی و براندائو در لیست پرسپولیس برای این دیدار گفت: جونیور دیگر در لیست ۱۸ نفره قرار نمی‌گیرد و این به خاطر عملکرد او در تمرینات است. درباره ماهینی هم با توجه به حضور کنعانی زادگان روی نیمکت، تصمیم کادرفنی این بود که او در فهرست تیم نباشد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مطرح کردن چنین صحبت‌هایی از جانب او فشار روی بازیکنان تیمش را بیشتر نمی‌کند گفت: من پیش از سرمربیگری فوتبالیست بودم. بازیکنی که در باشگاه بزرگی بازی می‌کند باید این مسائل را بپذیرد. من انتقاد نمی‌کنم و تنها درباره آماری که نشانگر عملکرد مهاجمان ما است، صحبت می‌کنم. وقتی آمار خوب نباشد و مربی درباره آن صحبت کند، اگر بازیکن نتواند فشار را تحمل کند، جایی در تیم‌های بزرگ ندارد.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: نیامدن هواداران پرسپولیس به ورزشگاه، ناراحتم کرد/ خودم را بهترین دروازه‌بان آسیا می‌دانم


کالدرون درباره ترکیب پرسپولیس گفت: ترکیبی که به میدان می‌فرستم، چیزی نیست که مورد پسند هواداران پرسپولیس باشد و با تمام احترامی که برای هواداران قائلم، باید بگویم تصمیم من خواست آن‌ها نیست. در برخی موارد با هواداران توافق نظر داریم، اما در نهایت مسئولیت با من است. اگر بخواهم طبق نظر دیگران تصمیم بگیرم مربی خوبی نیستم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی برابر صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار