مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: ویلموتس و بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی دارند و میان او و بازیکنان احترام متقابل وجود دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی اظهار داشت: پیروزی در این دیدار روحیه بخش بود و امیدوارم بتوانیم این پیروزی‌ها را در لیگ برتر نیز تکرار کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.  

مدافع پرسپولیس درباره رابطه سرمربی تیم ملی و بازیکنان گفت: ویلموتس و بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی دارند و میان او و بازیکنان احترام متقابل وجود دارد. در روز‌های اخیر صحبت‌هایی در فضای مجازی مطرح شد، اما باید بگویم که میان سرمربی تیم ملی و هیچ کدام از بازیکنان مشکلی نبود و همه بایکدیگر روابط خوبی داشتند.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: اولتیماتومی به کالدرون نداده بودیم


کنعانی زادگان در واکنش به حضور نداشتن ویلموتس در ایران و تماشا نکردن بازی‌های تیم‌ها لیگ برتری گفت: در این باره باید از ویلموتس سوال کنید، زیرا من یک بازیکنم و دلیل حضور نداشتن او در ورزشگاه‌ها را نمی‌دانم.  

مدافع پرسپولیس با تکذیب ضعیف بودن نوع تمرینات ویلموتس و ناراحتی بازیکنان از این موضوع  گفت: چنین چیزی درست نیست و او در تمرینات به خوبی کارش را انجام می‌داد. خبرنگاران هم در تمرینات تیم ملی  حضور داشتند و از این بابت چیزی نبوده که باعث ناراحتی بازیکنان شد.  

بازیکن تیم ملی درباره شایعاتی که مبنی بر انتخاب برانکو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مطرح می‌شود گفت: هیچ خبری از برانکو ندارم و نمی‌دانم که چنین چیزی حقیقت دارد یا نه. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد به سود فوتبال ایران و تیم ملی باشد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ قرمزها با سوخت نفت به یک چهارم نهایی رسیدند


او در پاسخ به این سوال که آیا ۲ جلسه تمرینی برای بازی با عراق کافی بود گفت:  به هر حال لژیونر‌ها بازی داشتند و حتی اگر تمرینات زودتر برگزار می‌شد، آن‌ها به خاطر بازی‌های تیمشان نمی‌توانستند در تمرین تیم ملی حاضر شوند، به همین دلیل تنها ۲، ۳ روز برای تمرین فرصت داشتیم.  

کنعانی زادگان در پاسخ به این پرسش که آیا شجاعی پس از بازی با عراق قصد داشته از بازی‌های ملی خداحافظی کند تصریح کرد: خیر او قصد خداحافظی نداشت.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شود برخی از بازیکنان پرسپولیس با برانکو تماس گرفتند و خواهان بازگشت او به تیم ملی شدند گفت: من نمی‌دانم، اما اگر اینطور است بگردید، آن چند نفر را پیدا کنید!

انتهای پیام/  

اظهارات بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار