عصر امروز، موسی خلیل اللهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهید داوود سرآمد سرند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام با خانواده اش دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با خانواده شهید داوود سرآمد سرند در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ،با تاکید بر اینکه دیدار ما با خانواده معظم شهدا یکی از وظایف و اولویت‌های اصلی ماست، زیرا شما فرزندانی تربیت کرده اید که توانسته اند آبروی کشور شوند، اظهار داشت: باید مرام، سیره و روش شهیدان را به گونه‌ای به کار ببندیم تا بتوانیم به به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، خدمت بی منت وظیفه همه ماست جامه عمل پوشانده و هرچه در توان داریم برای خدمت به این مردم بزرگوار که در بدترین صحنه‌ها حضور یافته و پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند انجام دهیم.

او افزود: تعدادی آشوبگر به بهانه گرانی بنزین سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم عزیز نقشه هایشان نقش بر آب شد.


شهید داوود سرآمد سرند در سال ۱۳۴۷ در تبریز بدنیا آمد و در ۲۶ دیماه ماه ۱۳۶۶ در عملیات بیت المقدس در منطقه اجاقلو کردستان به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با خانواده شهید داوود سرآمد سرند در تبریزدیدارکرد

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.