یادواره شهدای کارمندی و کارگری شهرستان میانه و گردان امام حسین (ع) میانه با حضور سردار مصطفی محمدی فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) و از فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار محمدی فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) در استان آذربایجان شرقی  با اشاره به نقش ویژه بسیج در ایجاد امنیت و امداد رسانی به مردم همواره مشهود بوده است، گفت: بسیج همواره به عنوان نیروی مردمی در کنار آنان ایستاده و خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی آن است.


فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۵ آذر روز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است گفت: بسیج در خارج از کشور از جمله در کشور‌های سوریه و عراق نبوغ خود را به نمایش گذاشت.

او گفت: دشمنی‌های آمریکا همچنان ادامه دارد و روز‌های اخیر شاهد برخی تحرکات آن با توصل به آشوب و اختششاش در برخی شهر‌ها بودیم که خوشبختانه این توطئه دشمن نیز با بصیرت و آگاهی مردم خنثی و معترضان به وضعیت اقتصادی و معیشت صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

محمدی با بیان اینکه شهدا و بسیجیان بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس در برابر ظلم و کفر ایستادگی کردند و نه تنها الگویی برای جمهوری اسلامی بلکه برای همه آزادی خواهان جهان شدند گفت: شهدا با جانفشانی، ولایت پذیری خود را به اثبات رسانند.

مراسم یادواره شهرستانی یادواره شهدا همزمان با هفته بسیج به پاس گرامیداشت یاد و خاطره۲۲ شهید کارمندی و کارگری شهرستان میانه و با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیرو‌های نظامی و انتظامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار گردید.

 

انتهای پیام/ش

یادواره شهدای کارمندی و کارگری شهرستان میانه  برگزار شد

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.