استاندار آدربایجان شرقی امنیت را یکی از اصلی‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در همایش تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: عزت و اقتدار امروز کشور با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است و یکی از اصلی‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی امنیت است که به راحتی به دست نیامده و اجازه نمی‌دهیم این امنیت از بین برود.

استاندار بسیج را منشآ خدمت و صیانت از ارزش‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: در زلزله اخیر آذربایجان اولین گروهی که در صحنه حاضر بودند بسیجیان عزیزمان بودند و باید از توان و عزم بسیج برای حل مشکلات جامعه بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام کشوری، رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نیز گفت: دستگاه کارشناسی غربی در کشور ما زندگی مردم را با چالش روبرو کرده است و ما نیز با پذیرش محاسبات غلط در اداره جامعه خود روبرو هستیم باید توجه کنیم که در کلمات اهل بیت (علیهم السلام) علم به دو قسمت علم صحیح و علم غلط تقسیم شده است.

او افزود: آثار محاسبات غلط در کشور ما به عیان دیده می‌شود محاسباتی که ملت ما را به چالش کشیده در عین اینکه سطح دشمنی دشمنان ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود و احتمال دارد ریشه این مشکل به نظریه سیاست خارجی توسعه گرا که در برجام است برگردد.

رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: ما معتقدیم کشور ما به محاسبات غلط دچار شده هم در حوزه غذا، هم سلامت و هم دیگر حوزه‌ها، که نیازمند توجه به معادلات جدید در کشور هستیم که اگر این معادلات تغییری نکند وضع زندگی مردم بهبود نمی‌یابد.

 

انتهای پیام/ک

برگزاری همایش تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.