نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مسجد جامع عجب شیر گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب شیر در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ایثار و رشادت های مردم ایران، در تحقق این دستاوردها نقش مهمی داشته و این نمایشگاه با وجود محدودیت ها، همگرایی سازمان ها، ادارات و نهادها را در خدمت رسانی به مردم نشان می دهد.

حجت الاسلام محمود شربیانی افزود: به نمایش گذاشتن دستاوردهای چهل ساله انقلاب تمام تلاش های معاندان نظام را در این مدت نقش بر آب کرد و نشان داد که دشمن هیچگاه نمی تواند موج ناامیدی را در مردم ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام در این مدت از هیچ تلاشی برای ضعیف جلوه دادن نظام و دستاوردهای آن کوتاهی نکرده اند اما تولید و فناوری در بخش های مختلف و قرار گرفتن ایران در بین کشورهای برتر جهان، نشان از شکست این توطئه ها دارد.

شربیانی با بیان اینکه تلاش دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این چهل ساله قابل تقدیر است تصریح کرد: در چهار دهه گذشته بسیاری از اهداف نظام محقق شده اما همچنان تا ایده آل ها فاصله داریم.

امام جمعه شهرستان عجب شیر افزود: مسئولان با مردم و در کنار مردم باشند و به جای شعار، عمل را در دستور کار قرار دهند تا امید در جامعه زنده بماند.

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش های تاریخ انقلاب، امور نظامی، قضایی، فرهنگ و هنر، گردشگری، زیرساخت ها، بهداشت، آموزش و پژوهش و کشاورزی از امروز به مدت 11 روز در مسجد جامع عجب شیر دایر خواهد بود.

انتهای پیام /م

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.