رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زرندیه گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کنیم.

ایجاد ۱۰۰ هزار شغل تا پایان سال ۹۸ از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم بهره برداری از طرح توسعه مجتمع گلخانه‌ای زرندیه گفت: ۱۰۰ هزار شغل تا پایان امسال ایجاد می‌کنیم و در حال حاضر از برنامه ریزی انجام شده جلو‌تر هستیم.

مخبر دزفولی افزود: در سال ۹۹ هم با اجرای طرح توانمندسازی، افتتاح پروژه‌های تولیدی و طرح‌های اجرایی ۱۵۰ هزار شغل جدید در کشور ایجاد خواهد شد.

با حضور مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی فاز سوم طرح توسعه مجتمع گلخانه‌ای ۵۰ هکتاری شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مرحله سوم طرح توسعه مجتمع گلخانه‌ای ۵۰ هکتاری شهرستان زرندیه

با افتتاح مرحله سوم این طرح سطح زیر کشت مجتمع گلخانه‌ای ۵۰ هکتاری شهرستان زرندیه ۱۵ هکتار و تولیدات صیفی و سبزی آن ۳۰ درصد افزایش یافت و به ۴ هزار و ۵۰۰ تن در سال رسید.

سال‌های گذشته ۱۰ هکتار از این مجتمع به بهره برداری رسیده بود و در برنامه زمانبندی ۵ ساله قرار است سطح زیر کشت این مجتمع به ۵۰ هکتار افزایش یابد.

تولید محصولات صادراتی، کشت هیدروپونیک، صرفه جویی در مصرف آب و تولید محصولات ارگانیک از ویژگی‌های این مجتمع گلخانه‌ای است.

همچنین همزمان با این مراسم از سوی بنیاد برکت از طریق ارتباط زنده تلویزیونی دو طرح توانمندسازی اقتصادی شامل شرکت زرین شیشه اراک و شرکت ذوب روی ایچ رود اشتیان با مجموع مجموعه سرمایه گذاری ۲۲۴ میلیارد ریال و مجموع اشتغالزایی ۶۹۰ نفر به بهره برداری رسید واز خانواده شهید محمود رسولی از شهدای دانش آموز شهرستان زرندیه تجلیل شد.

همچنین با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره امروز در اراک کارخانه زرین شیشه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی به چرخه تولید بازگشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.