فرماندار آق قلا از پرداخت تسهیلات وکمک بلاعوض به ۷ هزار و ۷۴ نفر از مردم سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، توماج فرماندار آق قلا در بیست و ششمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان گفت: پس از سیلاب تا کنون در مجموع ۷ هزار و ۸۹۳ واحد مسکونی سیل زده ارزیابی شده است.

او افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۱۹۱ واحد مسکونی شهری و ۳ هزار و ۷۰۲ واحد در مناطق سیل زده روستائی مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گرفته اند که دو هزار و ۸۹۱ واحد احداثی و چهار هزار و ۴۶۵ واحد تعمیری، تائید نهایی شده اند.

فرماندار شهرستان آق قلا از معرفی ۷ هزار و ۱۰۵ پرونده شهروندان مناطق سیل زده جهت برخورداری از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت به بانک‌های عامل خبر داد و افزود:تاکنون یکهزار و ۸۱۶ پرونده احداثی٬سه هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی تعمیری و دو هزار و ۱۴۰ پرونده متقاضیان معیشتی به بانک‌های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات و کم‌های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده معرفی شده اند.

همچنین حسینی فرماندار آزادشهر در گفت و گویی گفت: یکهزار و ۲۰۰ مسکونی نوسازی و بازسازی شده در آزادشهر قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.

او افزود: با تلاش مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاری و تعامل بخشداران، کمیته امداد امام خمنی (ره) و بهزیستی برای تامین مسکن مددجویان، تا قبل از پایان سال همه یکهزار و ۲۰۰ واحد منازل مسکونی آسیب دیده از رانش و سیلاب ابتدای سال به مردم شهرستان تحویل داده خواهد شد.

حسینی افزود: ۶۰۰ واحد از منازل مسکونی شهرستان دچار آسیب دیدگی شده است که نیاز به نوسازی دارند و ۶۰۰ واحد هم به طور کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی کامل دارند.

انتهای پیام/ن
 

ساخت وساز در مناطق سیل زده گلستان ادامه دارد

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.