استاندار کهگیلویه وبویر احمد در جمع بسیجیان باتبریک پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) بسیج را حاصل اندیشه نورانی امام دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد  درجمع بسیجیان شهرستان بویراحمد گفت : امروز عزت و شکوه جمهوری اسلامی ایران ریشه در تفکر بسیج دارد و ملت این یاد گار ارزشمند امام را بعنوان ذخیره تمام ناشدنی گرامی می‌دارند

کلانتری توجه به فرهنگ و سبک زندگی بسیج را مهم دانست و افزود: اندیشه بسیجی از آن رو مهم است که ریشه در باور‌ها و اندیشه‌های ناب اسلامی دارد

او به حضور موفق بسیج در تمام عرصه‌ها ونقش انان درحفظ عزت و هویت ملی اشاره کرد و گفت: این نیرو وفادارترین انسان‌ها به آرمان‌های انقلاب و ملت هستند و هر کجا که به حضور شان نیاز باشد خالصانه و مسولانه حاضرند.

کلانتری به آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر دشمن در کشورمان به بهانه اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: در این عرصه شاهد حضور باصلابت بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بودیم.

استاندار از حضور بسیجی وار مردم استان در پاسخ به معاندانی که از جدایی ملت و نظام سخن می‌گویند قدردانی کرد و افزود: مردم استان همواره به فرصت شناسی، و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی آراسته اند و این بار هم جلوه‌هایی از شکوه وفا داری را به نمایش گذاشتند.

در آیین گردهمایی بسیجیان بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان عضو گردان‌های امام حسین (ع) عاشورا، الزهرا، کوثر، بسیج ادرات دانش آموزی و دانشجویی حضور داشتند.

 انتهای پیام/غ

تجمع بسیجیان بویراحمد در یاسوج

برچسب ها: بسیج ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.