۵ هزار بسیجی شهرستان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن شهید بابایی تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ۵ هزار بسیجی از  الموت شرقی، الموت غربی، اقبال شرقی، اقبال‌غربی، طارم، اقبالیه و محمود‌آباد با تجمع در سالن شهید بابایی قزوین بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: بسیجیان افتخار کشور هستند و در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که برای دفاع از کشور هر تلاشی خواهند کرد.

سردار قربانی افزود: برای رسیدن به این اقتدار و امنیت خون‌های زیادی داده شده است تا ما امروز در آرامش باشیم.

او اضافه کرد: مدل مقاومت انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است و در یمن بالغ بر ۲۰ میلیون نفر، در سوریه بیش از یک میلیون نفر و در عراق بیش از ۲ میلیون نفر بسیجی هستند.

قربانی به قدرت موشکی و دفاعی ایران اشاره کرد وگفت: آل سعود و آمریکا قدرت مقابله با حکوت اسلامی ما را ندارد چرا که پاسخی کوبنده به متجاوزان خواهیم داد.

او گفت: مستکبران به نوکران خود نیز رحم نمی‌کنند، در سال ۱۳۱۸ انگلیس رضاخان را بر تخت قدرت نشاند و دوازدهم شهریور سال ۱۳۲۰ به او دستور دادند که از ایران خارج شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رضاخان به دستور انگلیس در حالی سرمایه مملکت را بر باد می‌داد که همزمان بیش از ۱۰ میلیون نفر از مردم کشور با قحطی جان باختند.

قربانی ادامه داد: در جنگ جهانی اول با توجه به اینکه ایران اعلام بی طرفی کرده بود، اما باز هم توسط بیگانگان مورد تجاوز قرار گرفت.

او به کشف حجاب رضا خانی اشاره کرد وگفت: زنان غیرتمند کشور ما همواره نقشی موثر در تامین سرنوشت کشور داشته اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بیش از هشت هزار زن در جریان پیروزی انقلاب اسلامی مجروح و جانباز شدند.

نظیر این گردهمایی همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین در نقاط مختلف کشور  برگزار شد .

سپاه استان در هفته بسیج ۲۰۰ برنامه‌ی اجرایی در شهرستان قزوین تدارک دیده است.

انتهای پیام/ک

تجمع پنج هزار نفری  بسیجیان  قزوین

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار