معاون سیاسی استاندار کردستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در کردستان فراهم شده و مردم استان با شور و اشتیاق خود را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری، گفت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور و بر طبق برنامه روز شمار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته آینده فرایند رسمی این دوره از انتخابات آغاز می‌شود.

وی افزود: در این راستا فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبین از تاریخ دهم تا شانزدهم آبان ماه سال جاری دارا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: استان کردستان با پنج حوزه انتخابیه، دارای شش نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

خوش اقبال یادآور شد: در این خصوص ستاد انتخابات استان با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها زمینه مشارکت مردم را در این رخداد مهم سیاسی در چارچوب قانون فراهم کرده است.

خوش اقبال بیان کرد: مجریان انتخابات استان همگام با هیات‌های محترم نظارت شورای نگهبان سلامت و صیانت آراء مردم را به عنوان حق الناس، وظیفه خود دانسته و رعایت مر قانون را فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات می‌دانند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم در تمام برهه‌های حساس انقلاب اسلامی از کلیه افراد علاقمند و توانمند دعوت بعمل آورد که در این رقابت سیاسی شرکت کرده و زمینه را برای مشارکت حداکثری و توسعه روز افزون استان و کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

آغاز فرایند رسمی  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ازهفته آینده   

برچسب ها: انتخابات ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.