مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۵ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۵ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۴ کیلو و ۵۷۳ گرم حشیش در شهرستان نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی و توزیع مواد مخدر توسط یک عامل افیونی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:، با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ زارع گفت: در هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۴ کیلو و ۵۷۳ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: این عامل سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد

دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت و پلیس تجسس کلانتری مرکزی موفق به شناسایی ۹ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در یک عملیات پلیسی متهمان را دستگیر کردند.

او افزود:متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، اماکن خصوصی و عمومی، اموال داخلی خودرو‌ها و سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.