مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۴ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق احشام  در قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این راستا شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین فروش ۵ راس گوسفند سرقتی دستگیر کردند.

او از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت:متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای در مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان‌های بهشهر و قائم شهر با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها، در یک عملیات ضربتی خودروی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در شهرستان بهشهر متوقف کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در ادامه این عملیات، متهم دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت:در راستای مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از فعالیت یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و حین حمل مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی از کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهم خبر داد و گفت: امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معضل یا بلای خانمانسوز به جا می‌گذارد بسیار زیانبار است.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در شهرستان سیمرغ

سرهنگ محمد راعی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان سیمرغ موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق و دستگیری وی در مخفیگاهش شدند.

سرهنگ راعی گفت: ضمن کشف خودروی سرقتی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.