۵۶ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارند

معاون اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: حدود ۵۶ هزار واحد صنفی در سطح استان و ۱۸ هزار واحد صنفی در خرم‌آباد زیر نظر وزارت بازرگانی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسین دالوند با اشاره به وجود کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌های اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار کرد: در حال حاضر هفت هزار تُن برنج، ۳۷۰ تُن مرغ منجمد، ۷۳ تُن گوشت منجمد، ۴۰۰ تُن روغن جامد، ۱۴ تُن حبوبات، ۱۱ تُن چای و حدود ۱۰۰۰ تُن شکر در انبار‌ها ذخیره هستند و ۱۰۰ تُن شکر جهت توزیع در دست مباشران است.

او ادامه داد: سعی ما بر این است که این کالا‌ها در فروشگاه‌ها و مغازه‌های بزرگ و بعد از آن در واحد‌های صنفی کوچک که از طرف اصناف به‌عنوان معتمد معرفی می‌شوند، توزیع شوند تا به‌صورت مناسب و متناسب در اختیار مردم قرار بگیرند.

دالوند با اشاره به این‌که اکنون بیشتر نیاز و خواسته بازار روی برنج است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون سه هزار بازرسی در سطح استان انجام شده که بیشتر از ۳۰۰ مورد آن منجر به صدور رأی شده است.

معاون سازمان صمت لرستان از طرف وزارت صمت ۱۰۰ کالا معرفی شده که باید روی قیمت‌های آن‌ها نظارت ویژه شود، عنوان کرد: بیشتر دقت ما روی کالا‌های اساسی است که بیشتر مورد نیاز مردم هستند.

او با اشاره به فعالیت ۳۷ اتحادیه در سطح شهرستان خرم‌آباد، اظهار کرد: حدود ۵۶ هزار واحد صنفی در سطح استان و ۱۸ هزار واحد صنفی در خرم‌آباد زیر نظر وزارت بازرگانی فعالیت دارند.

انتهای پیام/د

فعالیت ۵۶ هزار واحد صنفی در لرستان

برچسب ها: معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.