فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در بروجرد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مهدی پور غلامحسین  فرمانده انتظامی بروجرد در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در این راستا ۲ خودروی حامل مواد توقیف شد و شناسایی قاچاقچیان به زودی انجام می‌شود.

پور غلامحسین اظهار داشت: از ابتدای امسال ۴۸۹ کیلو ۵۴۱ گرم انواع مواد مخدر در بروجرد کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴۰ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و ۲ هزار و ۱۸ معتاد متجاهر و ۳۷۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال ۴۱ هزار و ۷۳۴ عدد قرص روانگردان از عطاری‌ها کشف که نسبت به سال گذشته ۲۳۸ درصد افزایش کشف داشته ایم.

پورغلامحسین اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی بروجرد نیز از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۴ قطعه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط کرده است.

او با اشاره به برخورد با بی حجابی و بد حجابی در خودرو‌ها گفت: ۹۱ دستگاه خودرو در راستای مبارزه با مظاهر بی حجابی و بدحجابی توقیف و بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد تذکر لسانی به افراد بد حجاب در اجرای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای بازدید از اماکن عمومی ۲ هزارو ۴۳۰ مورد بازدید انجام شده که ۳۵۱ واحد صنفی از ابتدای امسال تاکنون پلمب شده اند.

سرهنگ پور غلامحسین با اشاره به انهدام ۱۷ باند سرقت منزل، خودرو، احشام در شهرستان بروجرد افزود: در این راستا نیز ۵۹۳ سارق دستگیر شده اند.

او اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۲ فقره قتل در شهرستان بروجرد رخ داده که ۱۲ مورد قتل کشف و ۱۰ مورد قاتل دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد در راستای مبارزه با کالای قاچاق افزود: از ابتدای امسال یک هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت و ۵۱۳ هزار و ۷۴۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته ۱۷۸ درصد افزایش و ۷۳ نیز دستگیر شده اند.

پور غلامحسین بیان کرد: در بحث جرائم رایانه‌ای ۹۶ درصد کشف داشته ایم که متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

او با اشاره به عملکرد پلیس راهور از ابتدای امسال گفت: ۴۳ خودرو که به خودرو‌های شوتی معروف شده و اخلال در نظم و تردد جاده‌ای داشته اند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات جرحی درون شهری ۲۶ درصد کاهش داشته و تصادفات برون شهری فوتی ۷۱ درصد افزایش داشته و تصادفات فوتی درون شهری ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ر

افزون بر ۷۸کیلوگرم تریاک در بروجرد کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.