جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما پیروزی خود را قطعی می‌دانیم چراکه شعار اسلامی برای همه جهان را داده ایم و به آن باور داریم.

ما پیروزی خود را قطعی می‌ دانیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه دوشنبه در یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی استان اظهارکرد: امروز انقلاب و نظام اسلامی ما برای تداوم حیات خود از سرمایه شهیدان بهره می‌جوید و روزی که دشمن نابکار و خصم جهانی در قالب حزب بعث به کشور ما یورش برد تنها به مرز‌های ما حمله نکرد بلکه به تمام هویت‌های اعتقادی و ملی ما هجوم برد و اینجا بود که بسیجیان در برابر آن‌ها ایستاد.

او افزود: راز تسلیم یک ملت در نبرد با دشمن، تسلیم فکر و اندیشه آن ملت است و اگر ما هر زمانی از آرمان‌های دشمنان استکباری تبعیت کرده و تغییر باور و رفتار بدهیم، آن روز روز مرگ ماست، اما تا زمانی که با نام شهیدان و امام شهیدان مانوس باشیم تسلیم و مرگ نداریم.

سپهر گفت: ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان امروز ما را به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا نامیده است و اندیشکده‌های بزرگ غربی در حوزه‌های مختلف افول آمریکا را قطعی دانسته و چرخش قدرت به شرق عالم با محوریت ایران را حتمی می‌دانند و ما پیروزی خود را قطعی می‌دانیم چراکه شعار اسلامی برای همه جهان را داده ایم و به آن باور داریم.


بیشتر بخوانید: گره گشایی از مسائل نظام و انقلاب رسالت بسیج است


جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وحدت موجود در گلستان گفت: برای دفاع برادران اهل سنت خود در سوریه خون دادیم و از آن‌ها دفاع کردیم تا ثابت کنیم شعار ما در جهان اسلام یعنی تحقق تمدین نوین اسلامی برای همه انسان‌های مستضعف است.

او گفت: انقلاب اسلامی ما امروز راهبر مستضعفین عالم شده است و اگر کسی بخواهد نامی از نماد مبارزه با استکبار بیاورد نام ایران اسلامی را به زبان خواهد آورد چراکه مردم با فرهنگ خود انقلاب شان را به جهان صادر کردند.

سپهر بیان کرد: امروز انقلاب ما احیاگر دین اسلام شده است و این به واسطه مقاومت، ایستادگی و مجاهدت رزمندگان ما به دست آمده است.

انتهای پیام/ ت

امروز انقلاب ما احیاگر دین اسلام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۰:۰۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ما هم قطعی میدانیم