سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی خوبی مقابل اکسون به نمایش گذاشتیم، البته در سِت چهارم کمی اذیت شدیم.

شاهین طبع: بازیکنانم نمایش قابل قبولی داشتندمهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی تیمش برابر اکسون تهران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور  در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی خوبی بود و من تصور می‌کنم کار دفاعی بازیکنانمان خوب بود، البته در کوارتر چهارم کمی دچار مشکل شدیم با این حال بازیکنانمام خوب بودند و نمایش قابل قبولی داشتند.

او درباره شرایط تیمش  افزود: هنوز نیاز به زمان داریم، همچنان بازیمان با تیم‌های بالای جدول باقی مانده است و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.  

سرمربی شهرداری گرگان درباره هوادران پرشور تیمش گفت: حساسیت داریم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم سهم زیاد این مسئله به دلیل هواداران است، هوادارنمان هم بسکتبال را درک می‌کنند هم با تمام توانشان از آن دفاع می‌کنند تصور می‌کنم همه ایران قبول دارند که شهرگرگان بسکتبالی‌ترین شهر ایران است و سهم زیادی دارد.  


بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان ۷۰ - اکسون تهران ۵۷ / پیروزی آسان و بی دردسر شاگردان شاهین طبع در پایتخت

پیروزی مهرام مقابل توفارقان با درخشش نیکخواه بهرامی


انتهای پیام/ 

اظهارات شاهین طبع پس از بازی برابر اکسون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین تازیکه
۱۵:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
باسلام
واقعا درسته دکتر گرگان بسکتبالی ترین شهر تو ایرانه،،،
واقعا از یه همچین شهری همچین تیم و بازیکنان و مربیای بسکتبالی هم باید انتظار داشت که داشته باشه آقای شاهین طبع،،،به امید پیروزی مقابل مهرام در بازی بیرون خونه تو تهران بازی رفت،،و،،،بازیهای داخل خونه با پتروشیمی و نفت آبادان در جهنم گرگان، سالن امام گرگان
آخرین اخبار